zondag, januari 07, 2007

Internetperikelen

Dit wordt eens geen lang bericht, maar gewoon een korte mededeling. Gisteren besloot mijn draadloze internetverbinding dat het dringend tijd was om eens lastig te gaan doen, en dus viel ze uit. Nu is dat wel al vaker gebeurd (gemiddeld drie keer per dag), maar deze keer lag het duidelijk eens niet aan de onstabiele connectie die ik gebruik, maar aan mijn laptop. De draadloze netwerkadapter wordt immers eenvoudigweg niet meer gedetecteerd. Ik heb al vanalles geprobeerd, tot nu toe zonder succes.

Als er mensen zijn die denken te kunnen helpen, mogen ze me altijd mailen voor meer informatie. Dit bericht dient eerder om te zeggen dat ik de komende dagen waarschijnlijk niet echt veel gebruik zal kunnen maken van internet, zodat de correspondentie vooral tot mail beperkt zal blijven. Tot 15 januari heb ik het immers nog vrij druk met verschillende taken, en geregeld naar het internetcafé gaan zit er dus niet echt in... Mijn voornemen om meer gebruik te maken van msn zal dus weer even moeten opgeschort worden, vrees ik... Alsook het vlotte bijwerken van deze blog.

Bij deze zijn jullie dus op de hoogte!

5 Comments:

At 10/01/2007, 05:13, Anonymous Anoniem said...

Dag Ruben,
maak je geen illusies: ik kan je niet helpen met je internetperikelen...Maar ik wil je wel van harte een deugddoend 2007 toewensen! Ik heb gelezen dat je het jaar al heel bijzonder hebt ingezet; dat is alvast een goede start. Ik wens je toe dat jij en al wie je graag ziet, gezond mag blijven. Een vanzelfsprekendheid waar we nauwelijks bij stilstaan maar waarvan we beiden weten hoe broos wij, mensen, allemaal zijn. Voor de rest van het geluk, plezier en deugd zorg je ongetwijfeld zelf wel. Vooral ook een blij weerzien binnenkort met Stefanie en dromen over de toekomst die jullie samen kunnen opbouwen.
'tBeste en misschien tot over een paar weken?
Katrien en Peter en co.

 
At 11/01/2007, 15:49, Anonymous Anoniem said...

JOW rubbel :p
Hopelijk raakt de internetconnectie een dezer dagen terug in orde. Is er daar geen Japanse versie van Jacob voorhanden? :-)

bvs

 
At 18/01/2007, 04:58, Anonymous Anoniem said...

Dag Ruben,
Even gepiept of er nog verder nieuws was en vastgesteld dat er een stop opzat. Ben natuurlijk de allerlaatste die daaraan iets kan verhelpen. Wil je gewoon maar het allerbeste voor 2007 wensen en zeggen dat wij serieus naar 2 februari aan het uitkijken zijn. Tot heel binnenkort.
Peggy

 
At 24/01/2007, 15:29, Blogger Babs said...

Hey Ruben,

bedankt voor het hele mooie kaartje en de mooie wensen daarop! Het is net toegekomen gisteren :-)
Tot binnekort, in levende lijve, want ik ben normaal gezien de volgende week en de lesvrije week toch op kot.

Tot dan!

 
At 26/02/2007, 04:37, Anonymous Anoniem said...

Ruben,

Ik hoop dat je internetproblemen intussen opgelost zijn?
Je zult nu wel al terug zijn in Japan. Ik wens je veel goeie moed en geniet maar verder van deze ervaring.
Ik kijk al uit naar je nieuwe verhalen.
Lut en Bart en co

 

Een reactie posten

<< Home