zondag, december 31, 2006

Gelukkig Nieuwjaar (deel 1)

Nee, ook hier is het nog geen Nieuwjaar, maar aangezien ik op het moment zelf geen pc bij de hand zal hebben, wil ik al even zeggen hoe de festiviteiten er straks zullen uitzien.

Om 16.30 hebben we (Hilde, Judith en ik) afgesproken met de mensen van de backpackerscircle om samen aan een wel heel originele nieuwjaarsactiviteit deel te nemen. We trekken immers naar Kobe om daar de Rokkou-berg te beklimmen. Tegen 22u zouden we op de top moeten zijn, waar we dan de nacht doorbrengen en de overgang naar het nieuwe jaar vieren. Dit wordt afgesloten met het bekijken van de zonsopgang rond 6u 's ochtends op 1 januari. Het belooft dus een unieke ervaring te worden!

Voor de overnachting hebben we wel een slaapzak nodig, maar die kunnen we gelukkig lenen uit de opslagruimte van de circle. Het zal in elk geval koud zijn, dus ik hoop dat mijn bevroren handen me nog zullen toelaten foto's te trekken van dit alles.

Het verslag ervan volgt zeer binnenkort, nu wens ik jullie alvast een zalig en/of gelukkig nieuwjaar, met een fijn feest, een leuke fuif of hoe jullie het ook willen vieren!

Ruben

2 Comments:

At 1/01/2007, 01:11, Anonymous Anoniem said...

Ruben,

Sinds de link naar je blog via je papa kom ik regelmatig je belevenissen lezen. Ik wens je héél fijn onvergetelijk gevoel daarboven en een heel mooie zonsopgang io 1 januari 2007

Je papa heeft weeral een fantastisch kaartje van oud naar nieuw gemaakt.
Chapeau voor hem.
@nnie

 
At 8/01/2007, 04:00, Anonymous Anoniem said...

Beste RUBEN
We hebben met de hele familie nieuwjaar gevierd in Haaltert. En hoewel je er niet bij was zaten we in gedachte op jouw japanse berg.
Je hebt de nieuwjaarsgroeten van je meter en ook van vava natuurlijk.
We kijken er naar uit dat je in februari naar de belgische contreien afzakt.
Groetjes van vava en moemoe uit haaltert.

ps griet en pierre zijn hier vandaar dat je deze mail krijgt.
pierre zit achter de computer.

vava zegt en nu nog japans eten, de japanse taal en dan nog de japanse nationaliteit........

 

Een reactie posten

<< Home